21:23

Min dag började med skola som vilken annan dag som helst.
Hade inga speciella planer för dagen så fick ta den som den kom.
Så jag gjorde mig själv lite pankakor när jag kom hem och fixade mammas hår och fotade henne lite, jätte söt!
Sen vad jag ju illa tvungen att plugga men blev inte mycket med det förens lite senare för jag skulle prångt beställa lite grejor, men det funkade inte så jag blev rätt jävla sur om jag får uttrycka mig så sen blev jag helt enkelt inte på humör för att plugga och man blir trött osv fast satt ändå en liten stund sen fick det räcka.
Men jag tror faktiskt att jag fixar provet i morgon iallafall med lite änglavakt!
Nu tänkte jag hoppa in i duschen för att senare sätt på en as bra film vid namn BURLESQUE med Christina Aguilera den verkar riktigt bra och det är verkligen en film för mig.. så vi hörs kanske till och med i morgon med lite tur, puss och godnatt på er!
söt

Kommentarer
Postat av: Johan

snygg syrra du har

2012-05-07 @ 13:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0