like a river.

 
Idag vaknade jag upp hos marcus, åkte hem runt tolv så nu har jag bara chillat och snart kommer min lilla pärla aska igen, hundvalpen jag är hundvakt åt i bland.. mattias kanske också ska komma hit och hålla mig sällskap.
Finns väl inte så mycket att skriva mer än att dagens väder inte vart speciellt bra, alltså så har man inte kunnat eller kommer inte kunna göra något speciellt.
Sen en tråkig nyhet är att vi än inte fått tag på  justin bieber biljetter än, men det finns ju flera alternativ än att åka till stockholm så får verkligen hoppas att vi någongång får se honom irl hade vart så fett även fast jag inte är något fan precis.
Men jag hoppas att ni får en fortsatt bra dag/kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0