Ska nu krypa..

.. ner i sängen helt ensam.
Kommer kännas tomt efter att ha vaknat upp med min prins jämte mig varje dag i nästan en veckas tid.
Men måste vänja mig vid det.
Åker ju till thailand på fredag vilket innebär att jag varken kommer få träffa marcus eller mina underbara vänner på hela 3 veckors tid.
Hur ska jag klara mig utan det bästa som finns ?
Hmm, det är frågan som återstår.
Men förhoppnings vis så finns det nog lite plats kvar i väskan där marcus kan få plats hihi.
Aja ska sova nu tänkte jag, snart är det ny dag med nya starka tag!
xoxo tildus♥


Ett litet och ett riktigt tråkigt collage.
Men jag orkade inte hippa till det med att fortsätta.
Iallafall..
Klockan ska snart bli min.
T-shirten snygg.
Shortsen vill ha.
Ringarna.. varför inte?
Shortsen, gaah fintfint!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0