PANIKEN BRYTER UT!

AHAUGÖIAGIU_HFAOÖ YFÖAytg<öio !
Får panik min mitt internet dör på något jävla vänster så fort jag lägger upp bilder här på bloggen så allt jag skriver försvinner så jag måste börja om på nytt, och har gjort det ca: 3 gånger nu!
Blir så trött!

Aja, får förkorta det lite då.
Skola.
hålltimme.
Hem till alicia.
Med julia,amanda, josefin.
Laga pannkakor.
köra anden i glaset.. läskigt!
Efter skolan hem till farfar plugga matte!
Efter farfar till frissören.
Dit glad..... hem ledsen!
GINGER GINGER GINGER!
Men får leva med det ingen som dött av en rödhårig människa :)
Bara steg 1 till att bli blond inte klar!
Bleks i thailand!

ungefär så kortfattat!
Hmm i morgon blir det chill men skola sen fika på stan med issa ♥
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0