MIN HELG!










Min helg har sätt ut ungefär så här..
Fredag myste med amanda fotade lite, kollade film käkade chips,godis och ännu mera chips!
Lördag vaknade upp med mandis och åkte senare på kvällen till marcus för vi + hans mamma,pappa, bror och hans tjej skulle äta ute på TWIN CITY till marcus ära för att han fyllt arton hur gott och mysigt som helst!
Och söndag.. vaknade upp med marcus och låg ocg drog kvar i sängen ett bra tag.. sen när vi väl gick upp så kollade vi tv och lite så..
På eftermiddagen så var det dags för ett lite försenat kalas för mig, fick bland annat pengar,presentkort till navelpeircing och färg till tavlorna jag målar och säljer.
Hade inte önskat mig något speciellt så.
Aja, i morgon ska jag till stan med mormor för vi ska köpa garn till ett par shorts som hon ska virka till mig innan thailand, det är ju nävligen hur gulligt som helst med virkade saker tycker jag.
Aja ska slänga mig i duschen tänkte jag!
Laterooo ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0