JAG IDAG OCH JUST NU.

Hej mitt vinter land!
Kanske var på tiden att vintern började ta fart ?
Men nu när den har kommit så vill jag hellre att den försvinner så att solen och värmen kommer tillbaka vill ha sommar, men visst är det lite mysigt allt!
Synd bara att det inte kom under julen..
Men iallafall så i morgon är det ju dags för skola igen som synd är..
Men efter det så händer det roliga, kanske ska åka in med far och köpa ny mobil kan ju behövas med tanke  på hur min mobil ser ut och hur dålig den faktiskt är, laggar gör den med för den delen!
Och efter det så blir det till kinnarps och kolla på när a-laget spelar där min brorsa också kommer vara med att spela förhoppningsvis.
+ att dom kommer hissa livs tröja i arenan känns ju lite specielt att gå då tycker jag ..
Men hopp, det är väl på ett ungefär det jag kommer hinna med i morgon.
Ska kila till sängs o läsa en underbart bra bok.  (hungerspelen)
 




Kommentarer
Postat av: sophie - [FOTOGRAF]

inte ett dugg förvånad dedär med mobilen ;)<3

2012-01-10 @ 17:57:07
URL: http://sophiemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0