söt läsare!

 
Fick en komentar innan idag som jag verkligen blev super glad över, det är både kul och peppande när man får komentarer det gör så att man får en liten extra kick så att man vill söka ny insperation och framför allt blogga mer!
Men jag tänkte iallafall svara på frågorna.
Först och främst har amanda inte lagt ner utan hon har bytt till nattstad ----> www.nattstad.se/Amandabroman.
Och sen detta med ljuset, på dem senaste bilderna jag har tagit så fotar jag mot en vit vägg här hemma vilket underlättar allt sen när man väl ska redigera bilderna och det gör jag på en sida som heter picmonkey.com.
En väligt bra sida för mig som inte fattar photoshop vilket jag också har men inte ägnat så mycket tid till att lära mig.
Sen angående vinden så använder jag faktiskt en fläkt eftersom att jag personligen inte tycker att det är så checkt med en hårblås hehe.
Men hoppas att du fick alla svar som du behövde, och hoppas att du fortsätter med att komentera o tycka om min blogg, kram på dig / Tilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycke! Glöm inte att du är grym!!
take care :)

2012-08-13 @ 10:36:54
Postat av: josse

tror du fattade de men kommentaren va iaf från mig :)

2012-08-13 @ 10:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0