sleep well guys!

Efter att ha pysslat om min kissekatt så ligger jag nu i min säng utmattad och små trött, så efter detta inlägget tänkte jag slänga på en rulle på skärmen tills jag somnar.
Och i morgon vid ca klockan 4 så ska jag, mamma, pappa, morbror och morfar  och kolla på när min bror spelar sin första match i tingsryd där han nu mera spelar istället för i hv, har inte träffat han på två veckor så ska bli kul.
Sen ska jag även träffa min gamla kompis som jag träffade när jag var en lite mindre, det var typ 7 år sedan jag träffade honom så ska faktiskt bli lite spännande och se hur han har förändrats i verkligheten.
Tycker faktiskt att det vart lite coolt att han just hade flyttat dit av alla ställen.
Men aja det ska bli kul iallafall, hoppas att alla har haft en bra dag puss / er tilda.
Här kommer 4 bilder på mig och min kompis josefin från nu i början av våren.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0