vad tycker ni ? :)



 Såå, nu är det fördigt.. och jag kan säga att det gör ont!
Amanda och marcus hängde med mig in, rart av dom tihi..
Haha amanda satt lite längre bort och ville inte kolla på för då kanske hon skulle svimma men snällt av henne att hänga med för den delen , och marcus var snäll nog och höll mig i handen :)
Bilderna ser lite mobbade ut och peircingen är lite röd, men det blir säkert jätte bra till slut.
Är ganska öm och det känns som om jag är hanikappad, hur stel som helst o vågar knappast böja mig ^^
Men jag är nöjd faktiskt :)
Men nu känns det som att det är miljader saker att tänka på bara för det.

aja, nu blire film med manda puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0