true shit





Att det dära med skola är inte roligt precis!
Men måste göras dock.
Aja, efter helvetet så var jag med josefin och alicia, fint.
Gjorde inte alls mycket faktiskt, men det är ju gott det med ibland.
Josefin fyller år idag btw, grattis till henne!♥
I morgon blir det att vara med marcus får la se vad vi hittar på eller så.
Den 28:e oktober blir jag brunett!
Är ju blond nu och kan tyvär inte gå direkt till kastanj brun så måste färga håret ljusbrunt hemma först innan jag går vidare till kastanj.
Men får hoppas att det blir bra iallafall!
Dom flästa tycker att jag ska hålla mig kvar vid blond, men många tycker också att brunt skulle passa mig.
Men kul att testa något nytt :)
Aja nog om det nu, god natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0