the show must go on!

Hejhopp gummisnopp!
Ehm, igår var det först skola så klart, sedan inledde jag och amanda lovet med att gå till frissören och snygga till oss lite!
På kvällen så kom alicia och josefin till mig också så fixade vi oss lite och gick bort till fanny för tjejkväll.
Trevligt var det trors en del små exidenter..
Josefin sov hos mig tills i dag och hon åkte här ifrån för kanske några timmar sen.
Sedan dess har jag vart så duktig att jag har hjälpt pappa med att stapla ved.. mot betalning förståss, och rensat garderoben behövdes verkligen!
Och nu sitter jag och degar vid datorn och väntar på min vackra pärla amanda broman så får vi se vad vi hittar på för mys ikväll ♥

Juste jag blev ju mörkhårig för kanske 2 veckor sedan eller något.
Trivs ganska bra, men nu i fredags så blev det frissören igen eftersom att lizzie hade missat några fläckar haha, så nu är det näst intill svart, meningen var inte att det skulle bli så här men vänjer mig med tiden..
Puss så länge!

dålig bild från igår kväll helt enkelt!






 saknar redan mitt blonda hår ..
och nu är det ennu brunare/svartare x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0