Skolan--> andravärldskriget ---> mat

Förlåt för väldigt dålig uppdatering..och jag ska svara på frågestunden ikväll tänkte jag, efter jag har kommit hem från farfar som ska hjälpa mig lite med matten efter skolan.
Jag kan dock inte svara i ett vidio inlägg denna gången eftersom att jag inte riktigt vet hur man gör haha men kanske kan göra det i nästa frågestunds svar :)
Men iallafall just nu sitter jag och Amanda på våran profil (andravärldskriget) och längtar tills det är mat hehe..
Usch vi har SO prov idag med men det kommer väl förhoppnings vis gå rätt okej ändå.
Aja..


Jag kan ju berätta lite ointressanta saker som hänt medans jag vart lite off, om jag kommer ihåg något det vill säga.
Men det gör jag knappast inte^^
Men har väl vart en del med Marcus vart på stan o fikat med honom oså.
o alla mina andra fina vänner har jag också umgåts med en del, mandis o jag har ex käkar mer än 20 bullar var denna veckan .. Inte dåligt och VERKLIGEN inte bra !
Men nu måste jag kanske lägg lite fokus på lektionen..
Hörs ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0