in kommer ting

Hallå mina älsklingar!
Idag har jag väl inte gjort så mycket precis, efter skolan gick jag hem till josefin en sväng.
Och efter det så åkte vi in till träningen.
Efter det när jag kom hem så gjorde jag ett litet hemma spa men ansiktsmask och piling och andra grejor så nu känner jag mig almänt fräsh, härlig känsla!
Har nyss ätit och kollat klart på filmen jag på började igår natt men inte han se färdigt helt enkelt.
Och sedan tänkte jag väl läsa några sidor i SOn till torsdag.
Juste mamma hade köpt lite små saker som kan vara ganska bra att ha oså..
Sen tänkte jag fråga er lite om ni tycker att jag ska färga mitt hår kastanjebrunt eller bara fylla i utväxten ?
Har så svårt att bestämma mig, det är verkligen jobbigt det dära med håret alltså...
Så om ni har någon åsikt om det så är det ju bara att komentera.
puss på er och sovgott!





Kommentarer
Postat av: Eve

Kastanjebrunt ! :D

2011-10-12 @ 19:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0