because of you-





 3 verkligen jätte dåliga bilder från tjejkvällen!
Men iallfall vi lagade lite mat och satt i vårat uterum och pratade och mös lite.
 Sedan fick vi tråkigt så vi gick ut en sväng.
Så på hem vägen så kom fredrik,philip,sone och thomas o snackade lite, men jag och jossan gick in för vi frös osv..så vi kollade i ngn gammal skolkatalog så länge.. haha
Och sen kom mamma och pappa som hade vart på maskerad fest och skrämde iväg dom , pinsamt värre bara kolla hur idioterna ser ut !
Men iallafall så i söndags så tränade jag och var hos marcus och som sagt "firade" 1 månad♥
Och denna veckan (två dagarna) har den mästa tiden bestått av pluggande eftersom att vi har biologi prov i morgon,men det känns rätt bra ändå för jag kan förhoppnings vis det mästa.
Och i morgon blir det att vara med marcus igen!
och nu ska jag åter gå till det jag egentligen borde hålla på med just nu, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0