Hello köttelfeber!

Ah jag har som sagt då fått köttelfeber, men jag hade inte direkt tänkt att sitta här och skriva massa skit om det just nu.. för det börjar bli ganska lång tråkigt att läsa om dessa "tråkiga" händelserna här på bloggen tycker jag ;)
Har inte gjort något speciellt i dag inte så konstigt kanske men  kolla på film och sova är ju inte så dumt ändå.
Okej då dom första dagarna är väl okej kanske..
 men jag kan ju säga att det börjar bli för jävla tråkigt efter 3 veckor om jag får säga det så haha.
Men jag över lever.. tror jag :)
Men ska gå ner och hämta en glass som kyler halsen nu, hööörs vettja! 

 
Om jag får säga det själv så tycker jag att den är bättre i början.. men go är den allt! ♥

Kommentarer
Postat av: jenny

det där med köttelfeber är du då inte ensam om... det verkligen SUGER... :)

2011-05-25 @ 22:48:26
URL: http://jennythelander.blogg.se/
Postat av: jenny

du är inte ensam om köttelfeber... har det också.. vet inte vart jag ska ta mig till asså. :/

2011-05-25 @ 22:49:07
URL: http://jennythelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0