uffe is back on track! :D

Amanda , jag och sara skulle vara lite duktiga att gå ut och gå en sväng i eftermiddags.
Så vi tog med uffe (amandas vovve) på en sväng.
Men vi kom inte mer en till uddebo innan vi släppte uffe så han fick springa fritt en stund.
Men ack! så klantigt gjort, haha helt plötsligt så vart han borta.
Vi gick där mitt i skogen i 1 och en halv timme och letade efter den dära hunden.
Men när vi precis skulle ge upp och åka hem..
Så kom han där springande som en prins, viftande på svansen som inget hade hänt.
Hahah, och vi fällde en och en annan glädje tår ^^
Inte så lyckat om man säger så.
Men det viktiga är att uffffster är tillbaka♥

Så såg min dag ut :)
Nu sitter jag här och pluggar NO -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0