tråkigt, så vad gör man ?

Hittade lite frågor..

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: trött
Favoritgodis: sura godisar
Är det nåt du absolut inte äter: blodpudding ;o
Kläder just nu: Svarta shorts och en t-shirt
Musik just nu: we will always be by your side
Vad sa du senast: jag vet!
Några bästa vänner, isf namn? Ehm, jag vet inte riktigt.. emma och josefin antar jag.
Familj ? mamma, pappa, bror och en kisse (Y)
Fisk eller badkruka: Fisk egetnligen,men hatar när det är kallt!  
Saft eller alkohol: saaaaaft :)
Hur många kuddar sover du med: 2 +
Favoritväder: Soligt och regnit växelvis
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Vet inte, något bra helt enkelt x) 
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: är en riktig nattuggla. fy för tidiga mornar innan kl 10
Sparare eller slösare: mitt emellan.
Tror på liv på andra planeter: någonstanns ja
Kommer du ihåg din första kärlek: såklart
Älskar du henne/honom fortfarande: tycker om iaf
Har du några homosexuella vänner:inte några jag vet om i så fall
Tror du på mirakel: ja, fast det är inte stor chans...
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, fast ibland kan mitt humör svänga om rejält och då vet man inte vad..
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2  max 3
Bio eller promenad: det är olika från gång till gång. just n när jag är så trött känsn bio som ett bättre förslag :P
Är du kittlig: inte så farligt, men ja, det kan man väl säga att jag är
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? stenbock tror jag?
Rädd för insekter? aa, spindlar och saker som flyger ^^
Äckligaste insekten: mygg
Det här är jag bra på: Kommer inte på något, men alla är bra på något?
Bästa bok? brukar inte läsa..
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? vet inte, typ flya.. fast vet inte om det räknas.
Vad vill du jobba som? polis, fast det är bara att önska mig lycka till! xD
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? helst inget, men om jag måste välja så är det pizza ;p
Skriver du dagbok? nepp
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?  vill/ska pierca mig i navlen ♥
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) för tillfället stökigt, mena nanrs gillar jag ordning
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? saltar nästan alltid om det finns salt i närheten ..
Gillar du att sjunga? Ja, men inte när någon annan hör =)
Anser du att du är stark? beror på vilket sätt du menar stark ;)
Brukar du sola? Ja, men det går ju inte jätte bra utan sol ;)
Vad gör du om du får hicka? vet inte, väntar och irriterar mig, och håller andan men det hjälper inte ;)
Röker du? har hänt.
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? te är underbart gott speciellt när det är kallt och dåligt väder hehu.
Har du en besatthet? Nej det tror jag inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0