ChilliDill :)





Jag är helt seriöst, total kass på att blogga..
Jag är väldigt osocial här.
Och jag vill bara säga förlåt för det..
Men jag vet helt seriöst inte om jag orkar att ha kvar den.
Har säker inte några som läser den för den delen heller ^^
Men ett tag får ja nog hålla i :)

I vilket fall så har jag vart på stan idag med alicia.
Mycket trevligt, hittade väl lite smått och gott.
En jeans midje kjol.
Och en mysig svart stickad tröja.

Nu sitter jag och pratar med erik mycket trevligt.
Denna fredangen kommer bli lika chill som alla andra i mitt tråkiga liv x)
Sen när vi har lagt på så ska jag sjunga tills min hals svider, har bara almän lust med det.
hörs i morgon mina sötnosar!



Lite knas bild..
Men vad ska man säga lixom ;)




Kommentarer
Postat av: Nea:D

jag läser bloggen!

2011-02-05 @ 08:37:42
Postat av: mmatildalarsson:)

jag läser den (a)

2011-02-09 @ 17:06:01
URL: http://mmatildalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0