20;22





Titta här va man kan hitta när man e sjuk (:

ah som sagt så är jag fotfarande sjuk,  varit det i 6 dagar nu.
JÄTTETRÅKIGT!
Jag börjar få lite smått panik av att bara ligga still i sängen, och kolla på film hela tiden..
Sen är jag inte hungrig på nånting, så jag kan ju inte tröst äta mig på nånting heller.
Och det suger ju ännu mera!
Det låter nog rätt chill för er som har vart i skolan hela veckan.
Men det är det verkligen inte.
Men jag vart hos doktorn i går, och dom sa att jag skulle bli friskt tills på söndag, vilket jag hoppas på att jag blir!
Annars blir hela mitt sport lov förstört ;p
Och nu ska ja inte lägga mig och kolla på film , utan nu ska jag ta mig ett glas fantta och ligga och vänta på tills jag somnar..

Ha en bra fredags kväll!♥


Kommentarer
Postat av: josefin

du kanske inte har tänkt på de men du lägegr ofta ut samma kläder som ja har lagt ut på min blogg.. typ som jeffrey campbell skorna.. o shortsen .. fast du kanske redan visste att dom skorna va jeffrey.. o ja menar inte så.. känsn bara som du ofta typ gör liakdant haha :) fast ja du kanske redan visste:) ja har med lite feber nu:( krya på dej<3

2011-02-12 @ 12:41:52
URL: http://josefintormner.blogg.se/
Postat av: Anonym

fast de är ju bara kul om du får insperation från mig blogg oxå iförsej :) krya på dej<3

2011-02-12 @ 12:47:57
URL: http://josefintormner.blogg.se/
Postat av: Anonym

men de va bara en sak ja ahde tänkt på :p<3

2011-02-12 @ 12:48:29
URL: http://josefintormner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0