svar på frågestund..





PÅ FRÅGESTUNDEN



Postat av: Maddde

Är du oskuld ?      

svar: ja

2011-02-03 @ 16:38:19
Postat av: Lisa

har du tänkt att typ byta till jazz elr nån annan dans nån gång ? :)


Svar : Jag trivs med hiphopen jag går på nu..
Fast jag tänker inte fortsätta på street denna gången , utan testar på dancehall :)

2011-02-03 @ 16:38:59
Postat av: Moa

vill du bli en stor dansare ? :D

Svar: Klart jag vill, det skulle vara fett.
Men frågan är ju om man orkar med alla träningar, och pressen är hög ;p
Sen får man se hur högt man kommer :)

2011-02-03 @ 16:39:16
Postat av:

vad är din naturliga hårfärg? hur många gånger har du färgat håret? :D


Svar:  Jadu, det var en bra fråga, haha jag tror att den är ljusbrun x)


2011-02-03 @ 16:49:25
Postat av:

är du tillsammans med någon nu? :)


Svar:  Ja det är jag faktiskt (;

2011-02-03 @ 21:07:37
Postat av:

hur lång är du?


Svar:  Sist jag mätte mig så var jag 1.63 , det var för ungefär ett halv år sen..
Så jag är inte så lång, men det är inget som stör mig (;

2011-02-04 @ 16:08:19
Postat av: lisa

den bilden som till exmepel den över som det står frågestund..är de du som redigerar? :PP


Svar:  Nej det är inte inte (;

2011-02-04 @ 23:25:24
Postat av:

är du nöjd med ditt utseende?
hur länge står du framför spegeln innan du ska till skolan? :D


Svar:  Mja, det kunde vart värre, men nästan alla har väl nånting man vill ändra på.
Vet inte det du, jag räknar inte minuterna:P
Men det är väl kanske 5-10 minuter varje morgon :P

2011-02-04 @ 23:48:24
Postat av:

Har du gjort din header? :)


Svar:  Nej det har jag inte, den har min bästavän http://amandaabroman.blogg.se gjort åt mig (:

2011-02-05 @ 00:21:44
Postat av: lovisa

Kan du inte göra videoinlägg nån gång ? :)
OCH sen en sminkvideo där du visar vad du sminkar dig med och hur du gör :)


Svar: Ja det kanske jag kan, får se hur det blir med det..


2011-02-05 @ 12:02:09
Postat av: maja

Har du löshår ? hur många ? vilka fäger ? och vart har du köpt dom ? :) och hur mycket kostade dom?


Svar: Ja jag andvänder löshår, jag använder bara 1.
Vilka färger ?
köpta på Afroshop.
Kommer inte ihåg, men kanske runt, 400-500 kr  ;)

2011-02-05 @ 12:03:06
Postat av: Evee

Har du lätt för att bli kär ? :)

hur många har du varit kär i på riktigt ?

varför gjorde du och Fred slut ? det behöver du inte svara på ifall du tycker det är för privat .
Älskar din blogg :)


svar: Mja, innan kanske.
2 gånger på riktigt, men ena kanske lite mera seriöst en det andra.. :)

Det är lite komplicerat , och inget jag vill att alla ska veta (;

2011-02-05 @ 12:04:17
Postat av: Lina

Känner du madde ward ? eller vet du bara vem hon är ? eller har du ingen aning om vem hon är?
du och hon är typ dom två snyggaste tjejerna i jönköping :)


Svar:  jag kan inte säga att jag känner henne, men jag vet vem hon är..
tack ? ;p

2011-02-05 @ 12:05:35
Postat av: Becka

Har du varit en fjortis ? , extremt fjortis lr en wannabe ? isf kan du lägga in bilder från det ?:) och sägaa när bilderna är tagna och så :)
när du va det var du en sån som va på dh och massa såntdära ?


Svar: Jag har inte varit fjortis, inget av det :p
Efter som att jag inte har varit fjortis, så kan jag inte lägga in bilder på det (:
Och ja jag var på dh, men inte som fjortis.

2011-02-05 @ 12:06:54
Postat av: Malin

Vad heter dina bästakompisar ? :)


Svar:   http://amandaabroman.blogg.se  http://josefintormner.blogg.se  alicia persson och Emma thörnkvist ♥


2011-02-05 @ 12:07:10
Postat av: Louice

vilken skola går du på? :) går du i 7 A,B,C ... elr vilken sån ? :) och vad tycker du om din klass?


svar: eftersom att jag inte vet vem du är, så vill jag inte lämna ut för mkt information.
Men ja kan säga en sak, och det är att vi har en för pratig klass.. men jag tycker om den endå!

2011-02-05 @ 12:08:19
Postat av: JosefiineH

har du något syskon ?
vad heter den/dom?
ålder?
skulle du vilja lägga upp fakta om det och kanske en bild ? :)


Svar:  Jag har en bror, som heter jonathan.
18 år.
Får se hur det blir med den saken (;

2011-02-05 @ 12:09:03
Postat av: becca

1. hur länge har du dansat? :)
2. kan du göra videoinlägg? :D
3. varför tog det slut mellan dig och erik?<3


Svar:  jag har dansat i 1 1/2 år.
Ja, kanske lite längre fram.
Det tog slut, men det är bra igen och vi är tsm (: <3
2011-02-06 @ 16:28:44
URL:
http://honvetinget.blogg.se/

Postat av: susan

vad väger du ? :)
hur länge har du dansat såg en video du var riktigt bra


Svar:  Vet inte ;)
Jag har dansat i 1 1/2 år :)

2011-02-06 @ 19:17:51
Postat av: Evelina

Festar eller röker du ofta?
Använder du löshår?
Vad är din favorit rätt?
Vad heter dina föräldrar?

svar :
  nej det gör jag inte .

Ja, jag använder löshår.

Har ingen speciel favorit rätt, inte vad ja kommer på iaf :)
  

                                                                                  


                                                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0