söndag..




 Några tjejer jag saknar!
Nu har jag ju vart sjuk och massa och det har vart lov, så har inte träffat dom på två veckor, vilket är synd!
Men nu är det ju skola i morgon, tro det eller ej men det är gött på sätt och vis , eller jag tycker det som inte vart där på så pass länge då :)

Nu är mina kusiner här..
Dom har gått ut för att åka pulka, så får väl göra det också snart..
Tss man får ju ställa upp lite ibland.
Liter senare ska jag nog kanske dra bort till tim för att hitta på ngt.
Ja nu ska jag ut och slänga mig i snön!

xoxo tilda♥


Kommentarer
Postat av: emelie:)

o jah har skanat dej, kul att du e tbx nu igen, vi måste va nån gång nu tycker ja:D<3

2011-02-21 @ 21:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0