new in :)

Nytt i garderoben, liten tidig julklapp från farmor och farfar..
tro det eller ej, men den är faktiskt finare i verkligheten tycker jag :)
Aja, idag efter skolan så  hängde jag och josefin med alicia in till stan hon skulle köpa lite julklappar till familjen and so did i..
Hittade iallafall till min bror, men lite svårare att hitta till marcus med får åka in en dag i veckan med..
Och sen är det ju faktiskt den 13:e december i morgon också, vilket innebär lucia och lussekuppen i skolan ( innebandy kupp)
Små roligt faktiskt när man ska klä ut sig och hålla på!
Men nu ska jag tvätta av mig sminket så får vi se om jag slänger in något mera inlägg innan jag ska sussa puss! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0