hmm..

Kollade ígenom mina senaste komentarer och hittade denna..

Postat av: Eve
Du skrev mkt bättre innan :(

Och jo jag vet att jag kanske gjorde bloggen en aning lite roligare innan..
Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, eller rättare sagt vad jag ska skriva om.
Så jag skulle vara riktigt tacksam om ni/du skickar en komentar om vad ni tycker jag borde blogga mer om.

EX:
- Mera text
-Mera om min fri tid
- Mer mode
- Kanske ett vidio inlägg
- Visa mitt rum

eller andra saker som ni helt enkelt skulle vilja se mera av här på tildatholander.blogg.se
Tacksam för komentarer! ♥

Kommentarer
Postat av: Eve

Videoblogg skulle verkligen uppskattas :)

Sen Tkr jag ochså att du ska lägga ut gjort idag och dagens outfit :))

2011-08-12 @ 12:34:14
Postat av: Anonym

MODE! och vart grejerna kommer ifrån också :)

dagens shopping? outfit osv!

ps! Vart kommer grejerna nedan ifrån?:)

2011-08-12 @ 20:51:52
Postat av: matilda (:

Ehm,orkar inte svara som ett inlägg så får bli på detta viset istället, hoppas du ser det jag skrivit förr eller senare.

Stickade tröjan,väskan och jeansen kommer från gina.

Och jackan bikbok och mössan från h&m tror jag :)

kram!

2011-08-14 @ 01:41:20
URL: http://tildatholander.blogg.se/
Postat av: anna

videoblogg typ hur du sminkar dig kanske ? :)

2011-08-14 @ 22:10:15
Postat av: Anonym

mer mode!

2011-08-20 @ 00:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0