tjusig man och en tråkig rubrik =)




 För det första måste jag bara säga att snubben i skinnjacka där bakom är mycket söt!
För det andra så är ja ganska trött på mig själv för ja jämt glömmer saker, typ för nån månad sen glömde ja min plånbok på bussen hem från habo men den hel del pengar i och kort & skit.
nyss glömde jag min väska där vi dansar med massa saker i osv.
hehe måste ju ta & skärpa mig hehe  -.-
duktig jag är iaf :)

Slutade 15.20 i dag efter hem till jossan, senare efter det dans kul men jobbigt men så ska det ska det ju vara!
nu sitter jag här utan läxor rätt gött på sätt och vis :)

Men nu ska ja fortsätta och göra ingenting..

Hejdå♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0