skridskor is tha shieeet (:






Scheeenare bloggen!
satt nyss och kollade på idol, och jag tycker att den rätta idolen vann, även om jag tycker att Minnah är as bra med.
Jag har inte föjlt idol i år utan har nog bara kollat två- tre gånger x)
hehe men olle va ju bäst innan det är bara så!

Men nog om det..
bilderna är tagna i torsdags på en inställd lektion för dom som ville veta, kul & kallt !
Men ja ska inte klaga ^^
ehm.. i dag har ja inte gjort så mycket mer en att vara med emma en liten stund roligt för det var ganska länge sen sist kollade tve hela tiden låter kul eller hur ? x)
men sen åkte vi till ladugården för att hjälpa emmas bror hähäh coolt va?
Jag luktar skit, och därför ska jag ner och duschen innan jag ska sova.
 hörs hej! ♥

TALK  TO  MY  FINGER  :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0