Rubrik

Hallå!
Än så länge så har jag bara softat vaknade för kanske 2 timmar sedan...  har inget speciellt planerat idag alls utan jag får se vart framtiden tar mig! 
På torsdag natt så ska jag och marcus till tyskland med hans familj det ska bli super mysigt vi kommer fram på dagen någon gång där tror jag, dessutom har jag och marcus vart tillsammans i 11 månader då vilket gör det ännu lite roligare att vi får dela den dagen tillsammans där!♥
Vi ska bland annat träffa marcus kusin som bor där, och på lördag ska vi till ett nöjesfält som heter heide-park och jag har råkat lova att jag ska åka allt,och jag har kollat på filmer och bilder och vad jag har sett så kommer jag nog sätta hjärtat i halsen och dö men de är bara kul haha!
Sen tar jag för givet att vi ska köpa med oss lite alkohol på hem resan på söndag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0