And the songbirds keep singing.

God kväll på er allihopa! 
Sitter och lyssnar på lite låtar från min favorit serie (glee) underbara hihi, ska även kolla klart på ett avsnitt som jag inte kollade  klart på innan idag, får se om jag somnar men det tror jag inte.. jag har även suttit här en stund och sjungt lite på min nya favorit songbird-glee cast jätte fin hih. 
Min dag har sett ut på ett ungefär så här.. skulle egentligen inte vakna upp med både hannah och marcus vid min sida men min kära pojkvän sa att han inte hade någonstans att sova si så där klockan 2 halv 3 på natten så han fick lov att nana här. Hannah stack precis när vi vaknade så marcus och jag gick upp och åt lite frulle och kollade på glee så klart! 
Efter det så åkte vi till marcus och kollade på deras nya lägenhet och den var super fin!
Och efter det käkade vi lite hos hans faster med lite mer från hans familj orkar inte skriva alla namn oså..
Sen var det dags för mig att vara hundvakt super mysigt, ludde kom en sväng också så mös vi med hunden och kollade på ett par filmer conan the barbarian & clash of the titans bra skit det där.
Men nu ska jag kolla på glee och sen sova puss!
 
 
Så söt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0