nu vet ni det :)

Hej på er!
Allt bra?

I fredags så var det ju jönköpings marknad, jag åkte dit med josefin och senare träffade vi också Amanda,Alicia,Ludwig,Jonas och Anton.
Vi var till stor del på tivolit och åkte massa karuceller, sjuk kul!
Käkade på donken och chillade galet!
Runt halv 11 åkte vi till hva och köpte godis och inte mycket mera.
Sen vart jag hos amanda en stund på natten när vi kom hem till lilla lekeryd och sen gick jag hemmåt och pratade i telefon halva natten :)

Lördag, gjorde inget speciellt..

Söndag, sovit halva dagen och städat rummet, firat mamma en liten stund och ska snart sätta mig och läsa till provet vi har på onsdag ;(
Önska mig lycka till för det kan jag behöva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0