14 bast i morgon ^^)

Min dag ser ut ungefär så här.
Nu på morgonkvisten, så ska jag, mamma och pappa ut å ta en sväng på skidorna.
Inte för att jag har åkt skidor innan, men de kan ju bli spännande att se dur detta kommer gå :)
Efter det en dusch, sen iväg till stan.
Med tanke på att jag fyller år i mon, och inte har haft en enda tanke på vad jag önskar mig.
Så ska jag få välja lite saker själv, fast jag vet faktiskt en sak och det är detta här nedanför.

Sen kanske amanda kommer och ska fixa en grej på datan.
Och sen kanske jag skulle vara med sara också ;p
Så min dag är faktiskt fullbokad i dag, iallafall hur den ser ut just nu :)
PEACE




Kommentarer
Postat av: becca

Sånna vill man ha, har oxå sånna :D

2011-01-02 @ 14:12:58
URL: http://honvetinget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0