svar på frågestunden ..




Är du oskuld? 
svar:
hehe det angår inte dig ;)

Postat av: erik:):):):):):):):):):):):):))::):
fina kommentarer.
edu arg på mig?<3       Svar:
nej de är jag inte sötnoos <3 + ja vet massa fina komentarer


Postat av: erik:)
fina kommentarer.
vad gillar du bäst hos mig?(A)    svar:
hela du är bäst !

Postat av:anonym
är du oskuld?
om inte, när blev du av med den?
va är det första du kollar på hos en kille?     Svar:
det första angår inte dig, men de andra va ja först kolla på hos en kille är nog hur snäll han är och kanske hur snygg/söt han är hihi (:

Postat av: linda

vilka har du hånglat med?   Svar: haha det känns dumt & räkna upp det x)

Postat av: emmakungenthörnkvist

älskar du mig? <3     Svar: klart jag älskar dig!

Postat av: vickan :D
är jag bäst? <3     Svar:
japp du är bäst men jag är bättre en bäst :J


Postat av: Loviiiisa
är du söt elr är du söt ;o <3      Svar:
ja är inte söt  men du är  ! <3

sånna intressanta kommentarer xd
Postat av: kungen mattteeee
hej.      Svar:
  hejhej xdd

Postat av:
vad tycker du om din nya klass ?
favotrrit affärer?        svar:
njaa den är okej lite pratig men annars så  (:
favorit affär ..
hmm monki, hm, bikbok, ginatricot, zara, junkyard det finns massor ! :)

Postat av: mollan
hur söt kan man inte bli , älskar du fortfarande pannkakor med smör och socker :D :D <3<3         svar:
japp de är det bästa som finns  (:

Postat av: anonym

varför , är du typ aldrig med amanda och josefin längre ?
bråkar ni ,?
ser ut som om ni drars i från varandra mer och mer ??     
svar: pass ^^)

Postat av: Louise
Vilken är din favorit storstad att shoppa i??:D Vad tycker du om mej??:D     
svar:
njaa ja vet inte jag har ju inte varit i stockholm och shoppat .. men de ska ja snart :)
men just nu får det la bli göteborg<3

Är du osams med Josefin och Amanda?       svar: kanske kanske inte :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0