natti

Ah, okej nu är jag så arg och irriterad och har ingenting att göra helt plötsligt men tanke på att min mobil har hakat upp sig rätt bra, just av den anledningen till varför jag sitter och skriver här :)
Men aja, mitt lov har till största delen bestått av att vara med marcus,chilla,sova och äta och ah inte mycket mer faktiskt inte ens vart ute i solen lite dåligt av mig, men både jag och min kära marcus har ju faktiskt vart lite små sjuka så då finns det ju ingen större ork till att gå ut.
I morgon står det på väderleken att det ska bli snöstorm låter lite halv kul om du frågar mig.
Alltså så antar jag att det blir att sitta inne i morgon också, memn varför inte lixom ?;)
Aja ska väl försöka sova nu, kommer bli riktigt tomt att inte ha honom brevid mig eller inte ens kunna smsa med honom ååh, aja sova kanske gör saken lite bättre.
God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0