Kan man mer än älska sommar vädret?

Sommar värmen är äntligen tillbaka, det har vart lite dåligt med sol nu i början på sommar lovet tycker jag..
Men nu kanske det håller sig ett tag får vi hoppas!
Har vart med sophie igår tills idag, hur mysigt som helst, älskar verkligen den dära bruden!
Igår var vi och badade i attarps badet i bankeryd, jag klagade på att jag var så himla blek,men nu ligger jag här och klagar på att det gör ont på ryggen & näsan för att jag har bränt mig -.-
Typiskt, så nu när solen äntligen har kommit så måste man ju gömma sig för den.
Sen hjälpte jag henne på jobbet, sen stack vi hem gjorde oss i ordning för film.
Och nu i morse så stack vi ut och fotade lite.
Har dock inte dom bilderna på min dator, så dom kanske kommer upp lite senare i veckan får jag hoppas.
Sen efter att jag hade vart hos sophie så har jag vart med adam, vi har badat hela eftermiddagen as najs!
Sen när man kom hem stog det en jätte stor tallrik med kräftor och massa gotte grejer som denna tjejen tycker en massa om.

Har en så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0