klappat & klart!



Lord i lift your name.




Så här såg det ut när jag vaknade underbart eller hur ?

Helgen av bestått av lite allt möjligt..
Fredag- var med emma kollade tv osv :)
Lördag- Va med erik & simon på dagen .. kvällen in till grannarna & äta och ha almänt kul vilket vi hade :D
Söndag- Med mamma & pappa på stan köpa jul klappar och fika på det gottgott!
hehe

 Ehm. i mon är det lucia och lussecuppen i skolan (innebandy)
rätt soft, efter skolan kanske dra till louise om jag inte måste plugga inför matteprovet som kommer i veckan -.-
jag som äger upp alla i matte ( not )

PS. RUND TUR U HUSET/RUMMET KOMMER I VECKAN ELLER SÅ FORT JAG FÅTT ORDNING PÅ ALLT OCH HAR TID TILL DET (:


vickning hos grannarna :)



osminkad & söt bild hah x)


Kommentarer
Postat av: becca

sv: ja lite :)<3

2010-12-12 @ 23:08:52
URL: http://honvetinget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0