stort FÖRLÅT

För att jag inte har varit så uppdaterad här på bloggen, men det har varit värre eller hur! 
Under midsommar så har jag vart hemma i lilla lekeryd hela tiden,var först hemma med familj,marcus och våra grannar.. sen lite senare på kvällen grillade vi här hemma också, trevligt och så mysigt.
Sen stack jag till mina grannar fredrik och philip där mina fina vänner höll till..
Sen lite senare så åkte jag och min kompis sarajuhansson.blogg.se till min pojkväns polare och det var inte mycket roligare där, där stämningen drogs ner en smula...
men jag är väl helt okej med hur min midsommar blev, som jag sa även förra året att det blir bättre nästa år!:)
Tänkte passa på att ladda upp lite bilder när jag ändå sitter vid datorn, blir inte att man sitter här så ofta med tanke på att man har iphonen också, men det är lite blandat eftersom att det inte bara har vart midsommar sedan jag bloggade sist!
Blandning av, soffhäng med marcus,"naturbilder" från våran stuga, och någon dålig bild från midsommar så klart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0