Idag vaknade jag...

Idag vaknade jag ungefär vid 12 kanske ?
Två timmar senare så åkte jag och mamma till stan och käkade på jensens alltid lika gott!
Sedan skulle vi hämta mammas kompis... oså går bilen sönder.
Och pappa kunde inte hämta för våran andra bil fick punka lycko dag?
Så vi fick vänta i några timmar så vi kom hem kanske vid kvart i 7, och sedan dess har jag inte gjort ett skit, kollat film med min granne och sedan kollat tv i min ensamhet.
Så jag tänkte varför inte blogga lite?
Tänkte även berätta att jag tänkte ta tag i bloggen ifall det är så att jag hittar någon som kan fixa min design för det blir alltid lättare då, då det känns som att man kan börja om från början igen eller vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0