god natt!

För hoppnings vis så kommer väl marcus senare i natt eftersom att han har vart på krogen, men det kan man aldrig veta säkert haha, hoppas på det iallafall!
min helg från och med nu.. i morgon så ska vi ha "kalas" för min bror som fyller 20!
Lite släkt och vänner kommer och efter det så ska antingen hannah eller min pojkvän sova hos mig kommer bli mysigt vilket som♥ Och på söndag så ska jag nog vara hundvakt åt pappas kompis hundvalp, det tackar jag verkligen inte nej till hihi! och om det blir så så kommer det säkert komma en del bilder på sötnosen.
Men nu ska jag nog krypa ner i min "lilla" säng (2,10 m)  och somna så märker vi väl om det dyker upp en lite små full marcus. kram på er allihopa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0