hejdå!

Jaha nehe..jag har inte så mycket tid att skriva för att jag måste packa för att i morgon ska jag och min mamma på en spontan resa till Lefkas det är en fin ö i Grekland där vattnet har färgen turkos vilket var det ända jag ville med denna semestern. Så jag bjuder på lite google bilder tills jag kommer tillbaka då ni får bilder som jag själv har tagit så kan jag även skriva min åsikt om jag tyckte att det var värt att åka dit osv!
Kommer sakna min älskade underbaraste pojkvän och alla mina vänner så häääär mycket, men vi ses snart igen!
Ha det bra här i sverige och hoppas att ni får ett skitväder här hemma så jag njuter lite extra av att ligga och snorkla i solen haha, puss och kram♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0