en rubrik till..

Nu tänkte jag bara berätta lite kort om min helg.
I fredags så jobbade jag från klockan 10.00-17.00 skulle jag nog tro att det blev, men det blev en del pauser med tanke på att jag "jobbar"med att måla staket finns inte så mycket annat för en 15 åring att göra men nästa år då ni!
Men på kvällen så skulle vi egentligen grilla med några vid uddebo men det blev ändrade planer så jag och tim åkte först till olof sen vidare till ett par kompisar där det vart fest var väl kul  lite till och från.
Sen så i lördags så tog jag det bara lungt med min älskade familj vi åt lite efterlängtade kräftor,krabbor och räkor osv spelade spel och hade det bara almänt mysigt  sen blev det att jag och marcus kollade film men han somnade tråkigt nog som vanligt nu för tiden att han somnar först...
Sen i söndags så kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag gjorde men det var nog inget speciellt isåfall!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0