Min dag.

Har haft en trevlig dag idag med issa!
Fikade på coffeehouse by george, paratade och hade det almänt mysigt.
Senare kom frida och kajsa så vi åkte med dom ner till huskvarna, sen så var vi tvunga att vara på rosen i ungefär 2 timmar för att vi skulle kunna få skjuts hem till lekeryd.
Lite segt men fick gå!
Min kära fader fick hämta oss till slut.
Just nu sitter jag ensam hon åkte för kanske 1 timme sedan nu och har precis ätit en möglig macka såg jag när jag skulle ta sista tuggan.. lagom gott oså.
+ att jag fick min mobil idag, men kan inte använda den för att det går inte få teckning på den.
Så kommer få vara utan mobil i morgon ända fram till klockan 3.
Hur ska detta gå ?
Aja, nu ska jag borta gaddarna och sedan krypa ner och messa med min underbaraste pojkvän marcus!♥

isabella johansson  http://issaa.devote.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0