JUST NU...

..eller precis nyss iallafall så bytte jag peircing för andra gången, gick lite snett förra gången men vågade iallafall att testa igen modig som jag är.. eller ?
men iallafall, mamma gör lite smoothie till mig medans jag sitter på mitt rum och lyssnar på musik.
Lovet är slut och nya starka tag i skolan står utan för dörren.
Inte taggad ett skit faktiskt men, känns väl ändå helt okej att börja med tanke på att jag ska till thailand nu om några veckor och ha det almänt chill med sol o bad och snorkling? :)
Har iallafall haft ett fint lov med mycket goda vänner och underbara pojkvännen min!
Har ju också fyllt år men det visste ni ju redan.
men aja, ska inte slösa på eran sista tid på lovet mer!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0