gårdagens + new stuffs!

Idag har jag vart hos amanda en stund, snackat lite problem och sånt som tjejer brukar göra!
Sen var det dags för mig att knata upp och kolla lite på fysikprovet som vi ska ha på måndag.
Tråkigt,kan ingenting nästan, fattar inte när jag läser!
Så possitiv är jag!
Hmm, sen har jag matte prov nästa vecka med +massa läxor hur ska jag hinna med, går snart in i väggen haha!
Med tanke på att jag ligger lite efter i matten så ska jag få hjälp av min arma farfar i morgon efter skolan innan jag ska till frissan klockan 18:30.
Tänkte gå till det ljusare hållet faktiskt, haha vet att jag nyss blev brunett men ändå!
Åååh vad jag plågar mitt stackars hår :(
Aja, detta är iallafall det jag köpte igår när jag var på stan men min gulliga mormor!




Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0