some day i will found my way.

Detta kan vara bland det sista inlägget jag gör förens jag kommer hem från tyskland.
Jag håller på att packa här hemma, men vet inte riktigt vad jag ska ha med mig, hatar att packa blir alltid för mycket haha, men iallafall idag har vi vart och hälsat på marcus bror och hans tjej och vi pratade lite om helgen oså satt och kollade på olika filmer från nöjesparken kommer bli så jävla roligt! 
Sen efter det så åkte vi till a6 en snabbis för att köpa lite grejor, fick lite tid över så då passade jag på att kika runt lite själv också hehe, hittade en gullig bh och en topp för endast 75:- billigt och bra haha sen så har jag även på mig halsbandet jag köpte igår för 25:- hur bra?! :)
Men aja ska försöka packa vidare nu har inte lagt ner någonting i väskan än liksom. puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0