i love it!

Gårdagen blev en soft dag tills kvällen kom då jag åkte ner till alicia men nästan lika snabbt åkte tillbaka till lekeryd för fest, men de var inte riktigt party stämning där om man säger så, så folk åkte hem eller blev utslängda en efter en så till sist satt vi som var kvar och kollade på tv klockan 3 på natten.
Sen så idag vaknade jag vid halv 1 lite för sent för min del, men hade ändå inget speciellt planerat idag.
Men just nu sitter jag och degar i soffan med frida och har tagit lite bilder på henne som ni ska få se här.
Och nu ska vi ha lite tjejkväll och ta anisktmask och kolla film mys, puss på er!
  
 
Så fin min grannflicka!♥
 

Kommentarer
Postat av: nea

hur i hela friden kan du ta såna bilder?!

Svar: Skiklighet haha
matilda tholander

2012-08-13 @ 10:24:12
URL: http://underliganea.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0