Svar i komentar !

Postat av: TovaE
Är du oskuld ?   haha, ja jag är oskuld.

Postat av: sophie - fotoblogg
gillar du mig? klart som fan jag gillar dig bruden!
vad tycker du om mig? Jag tycker om dig sjukt mycket, underbar vän, söt och underbart rolig! och hoppas vi ses snart!
tycker du mig är snäll? haha ja, jag tycker att du är snäll sophie!
vad tycker du om bilderna mig tar? Du är en sjukt duktig fotograf, och bara längtar tills du ska fota mig igen!
är mig en bra vän? du är en mycket bra vän kära du ;)
haha varför mig denna egostyle? vet inte dig denna ego style faktiskt.. ^^
haha ne är bara så trött ♥

Postat av: sophie - fotoblogg
sv: åhh juste, ♥ tiden går alldelles för snabbt, hinner knappt med, och jag tycker vi vart alldeles förlite men jag älskar du sjukt mkt endå fina du ♥

Att det tycker jag med hörru du, det får vi absolut ta och fixa till!
Älskar dig sjukt mycket och saknar dina tråkiga skämt o ditt underbara skratt! :D<3

Postat av: becca
Hejsan sötnos!:D
tycker du ska svara på frågorna i en video!
1. Tyckte du det gjorde ont att pierca dig?:) Ja det gjorde tillräckligt ont haha, men inte så farligt som jag trodde, jag var bara almänt stel som en pinne efteråt och det såg ut som om jag hade bajsat ner mig.. vilket var lite pinsamt eftersom att jag fick gå så där när alla kunde se mig ! hihi
2. Har du funderat på att pierca dig ännu mer? Nej, eller jo tungan ett tag men ingenting jag tänker göra eller så.. :)
3. vill du tatuera dig, om ja, vart vill du ha den och vad vill du tatuera, om nej, varför inte? Ja det vill jag, fast inte förens jag är kanske 17-18 år eller så, jag har inte riktigt funderat ut det än eftersom att det är ett ganska bra tag tills dess..
men jag själv tycker att det är väldigt fint med texter exempel en text på sidan,eller på skuldran o nacken och på många andra ställen(bilderna nedan), finns mycket fint att välja på och många "fina ställen att sätta tatueringen på men jag har ju ett tag kvar tills dess så märker med tiden vad jag väljer! :)
4. hur länge har du dansat? jag har dansat i 2 och ett halvt år om jag inte räknar helt fel.
Men dansar inte lika mycket som innan..
5. Spelar du cs 1.6? Nej, spelar source när jag väl spelar.. men har 1.6 också :)
Kram!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0