färgar himmeln röd

God kväll!
Dagen började inte riktigt som den skulle om man säger så..
Försov mig lite lätt men åkte med bror så hann ändå som tur va.
Gick bara tills halv 1 idag för kan ju fortfarande inte bada för peircingen och så hade jag lite ont i huvudet också.
Så mammi fick hämta mig gick direkt och la mig o somnade i två timmar kanske ?
sen kom min underbara lilla kusin agnes en sväng, sen har jag handlat med mamma också.
Bara tagit det lungt as skönt om ni frågar mig!
Ska väl kanske ta en liten titt på spanskan lite senare också annars inget planerat för ikväll.
Igår var jag och marcus en sväng på stan hittade tyvär inget mer än bara skor, men är nöjd ändå.
Åkte hem till honom och åt pizza och bara myste en helt vanlig onsdags kväll..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0