Älska mig.

Go kväll vettja!
Kollade nyss på en sån underbar film, den tog verkligen tag i mitt hjärta.
Det är en film ni verkligen borde se!

Aja, jag har ju haft den oturen så jag har fått halsfluss och hög feber så häääääääär irriterande så jag ska äta penicellin osv i några dagar fram över..
Det som jag är mäst orolig över är att jag inte kommer kunna träna, nu när jag helt plötsligt fick hänga med till lettland och dansa i en EM tävling med min dans lärare och några till.
Och vi åker redan den 20 maj och vi har inte äns börjat träna så kanske skulle vara i rätt god tid att börja så fort som möjligt!


+ Jag har äntligen fixat så att jag kan lägga in vidiofilmer eller vad man säger igen, toppen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0