Never go back

 Jag har haft dålig update här på bloggen den senaste veckan/helgen.
Men jag har haft ganska fullt upp.
Men jag ska ta litet snabbt genom drag om min helg..

Fredag- Skola.
Sen efter skolan till frisören.
Efter det så kom sophie till mig.
Hon sov här hela helgen.
Men på kvällen så hade vi inget att göra.
Så vi drog ner till hva och träffade massa gulligt folk :)

Lördag- Sov rätt länge..
På morgonen/eftermidagen drog vi ut och fotade lite..
kommer bilder här nere senare..
På kvällen var vi med mattias,jakke och ludde.
Och dunkade musik och chillade.
Ludde sov här också sen var det slut på lördagen.

Söndag-  Det är inte så bra att lägga sig vid kl. 05.30
när man ska träna tidigt nästa morgon.
Vi skjutsade sophie till june och hon tog bussen hem till habo.
Ludde tog sig hem på ngt annat sätt haha!
kvällen spenderades med emma bästavän thörnkvist ♥









Blev dock inte många bra bilder..
Men det är inte hela världen.





Kommentarer
Postat av: sophiejaneman

tack för helgen älskii :) <3

2011-03-09 @ 19:05:03
URL: http://sophiemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0