Chest to chest.

så här såg tilda ut idag..



Fast tog bara på mig den svarta tröjan för att det var så kallt i skolan.
Annars ser blusen under ut så här..


 Annars i dag har jag inte gjort mer en att  plugga till mitt no prov.
Om jag ska vara lite stolt så har jag pluggat i 5 timmar.
Men dock inte lika stolt över resultatet, när pappa förhörde mig.. haha!
Men jag har ju i morgon på kvarsittningen också.
Hade hällre vart hemma och chillat på morgonen, med sov morgon och allt.
Men det skiter dig totalt när man inte gör som man ska.

I morgon åker jag till Erik efter skolan.
Kommer inte träffa han på 2-3 veckor!
Han åker till thailand.
Både avis och sur för jag vill inte vara utan honom så länge!
Fatta pojk ja kommer sakna dig♥

xoxo tilda.


Kommentarer
Postat av: lisa

ser inte ut som dej på andra bilden !

2011-03-09 @ 17:28:17
Postat av: matilda

vilken bild ? ;)

2011-03-09 @ 20:20:03
URL: http://tildatholander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0