Sweet baby race

Hej hopp!
Vaknade upp med emma i morse..
Men vi var inte med varandra så länge för sen åkte jag till frissören och både klippte mig och slingade, dock inte ljusa slingor som alla andra gånger.
Utan skulle få det lite mera åt detta hållet som bilden nedan....
Men det blev helt fail, det blev ungefär svart gråa slingor ;( 
Så ska ringa frissören i mon igen så att dom får fixa misstaget! 
Sen efter det gick jag och erik på stan en stund, fick med mig ett rosa/oranget linne hem.
Och nu sitter jag här mätt och belåten och väntar på att olof ska komma hit, och vi ska la kolla film eller något ? :) 
trevligt, aja ska la fixa iordning lite på rummet mitt, pöss!

                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0