Like venus and mars, as different stars.

Har hänt en del rätt roliga saker denna veckan, och har tagit en hel del bra bilder.
Men då så klart så går kameran sönder eller ah minneskortet är låst, och vet inte hur man låser upp det igen..
Men då får jag ju berätta istället som vanligt ;(
Fast ska snart kila i väg så jag berättar bara något litet.
Men jag och jossan har iallafall vart på bio,(harry potter) den var riktigt bra, det är en film som jag skulle kunna se om och om igen..
Och jag är jätte lack över att det var den sista.

Aja, ja bjuder på en go låt. (Whit me- sum 41)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg!

Om du tar ur minneskortet från kameran så sitter det en liten röd(min är röd iaf ;) ) knapp på sidan och då så ändrar du bara på den så den är åt andra hållet ist. Då låser du upp minneskortet, hoppas det hjälper:)

2011-07-31 @ 01:11:46
Postat av: Anonym

ooooooooorka leka att du inte ser kommentaren?

Måns vem?

2011-08-01 @ 23:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0